Як потрібно хвалити своїх працівників?

Супроводжуючи будь-який вид бізнесу, рано чи пізно, кожному підприємцю доводиться залучати команду професіоналів, для виконання певної роботи.

Щоб справа просувалася, потрібно навчитися правильно працювати з персоналом, адже навіть вигляд вашої похвали, може вплинути на їх працездатність.

Як потрібно хвалити своїх працівників? Цікавий експеримент провів Керол Двек з групою школярів, який довів, що вид похвали позначається на діях людей.

У цій статті ми розповімо про цей експеримент, а якщо вас цікавить тема управління персоналом, то обов’язково дізнайтеся помилки початківців босів.

Експеримент з похвалою школярів

Аудиторія з 400 п’ятикласників була запрошена для проведення цього експерименту. Кожному з них видали легкий тест, в якому було трохи різних завдань. Після його виконання, кожного учня окремо похвалили і представили кількість балів, які вони змогли набрати.

Природно, похвала була різна. Навмисно, одній групі школярів вказали на їх високий рівень знань, а іншим на величезний труд, який вони виконали для виконання завдань. Після цього їм запропонували зробити вибір між двома наступними тестами.

Перший позиціонувався як складний і здатний багато чому їх навчити, а другий, як легкий і даремний.

Як ви думаєте, яка група школярів вибрала легкий тест? Та, яку хвалили, захоплюючись їх рівнем знань. А ті учні, яким сказали, що вони добре попрацювали, в більшості обрали складні завдання.

Як вони впоралися з проходженням тесту не важливо, головне, що експеримент реально довів вплив виду похвали.

Який висновок можна зробити з цього експерименту для всіх, хто займається менеджментом? Ніколи не можна говорити працівникам, що вони талановиті і захоплюватися їх рівнем знань. Набагато ефективніше захоплюватися їх трудовими внесками і заохочувати підвищену активність.