Як стимулювати працю працівників?

Коли бізнес отримує гідне розвиток, кожному підприємцю потрібно набирати команду працівників, здатних виконувати певні функції.

У такому разі розвиток компанії лежить вже не тільки в руках самого бізнесмена, а й залучених працівників, а те, наскільки вони активно і якісно виконують роботу, впливає на просування справи.

Як стимулювати працю працівників? Кожен підприємець по-своєму бачить мотивацію свого колективу, але те, що їй потрібно займатися, вже доведено вченими. Якщо ви будете надавати позитивний вплив на виконавців, це допоможе швидше вийти на більш високий рівень прибутку.

Просування бізнесу за рахунок колективу

Безліч різних способів вже придумано для того, щоб домагатися підвищеної активності від працівників. Ви можете не винаходити велосипед заново, а скористатися одним з варіантів, який вже використовується.

Ми представимо вам кілька найкращих прикладів того, як мотивують працівників працювати більше і краще:

  • Відстеження пересувань. Вперше такий метод стимуляції працівників був реалізований власниками ресторанів.

    Вони забезпечили всіх офіціантів спеціальними пристроями, які враховували, скільки вони проходять за свій робочий день і найактивнішим видавалася невелика премія. В сфері віддаленого бізнесу, технологію можна застосувати, наприклад, для кур’єрів.

  • Запис розмов. Зокрема для віддаленого бізнесу – це один з кращих варіантів. Власники сайтів залучають операторів для своїх проектів, які займаються технічною підтримкою користувачів і від того, наскільки грамотно і ввічливо вони спілкуються, залежить розташування клієнта.

    Єдина складність полягає в тому, що доведеться періодично перевіряти листування і прослуховувати розмови, щоб виділити працівників гідних премії і тих, кого краще звільнити.

  • Система оцінок. У великих банках і у стільникових операторів вже введена функція оцінки спілкування з персоналом. Все просто, клієнт ставить оцінку оператору після проведення бесіди.

    В деяких випадках, навіть не доводиться перевіряти загальні оцінки, так як при впровадженні такої системи, працівники намагаються викликати позитивне враження у клієнтів і виконують свою роботу на відмінно.

  • Яким чином ви б не вирішили стежити за своїм персоналом, це в першу чергу, позначиться на їх намаганнях. Коли людина знає, що всі його дії оцінюються і нічого не буде втрачено, він обов’язково буде працювати, а якщо за це йому ще і можуть дати премію, то активність буде підвищеною.

    Стимулюйте робочий колектив викладатися по повній і придумуйте, ніж їх краще мотивувати. Ці дії будуть виконані не дарма, на показниках розвитку бізнесу, це позначиться практично відразу.

    попередня статтяУ чому помиляються блогери новачки?
    наступна статтяПрискорення компютера з Boostspeed