Як уникнути спаду продажів

Бізнес, незалежно від того, віртуальний він або реальний, може супроводжуватися різними проблемами. Підприємець, зацікавлений в досягненні успіху, обов’язково повинен передбачати всі можливі ситуації, які здатні похитнути стабільність його діяльності.

У більшості випадків, бізнес побудований на торгівлі, продажу, точно так само як і будь-які інші процеси забезпечують стабільність вашого бізнесу, можуть піти на спад.

Бізнес побудований на торгівлі

Як уникнути спаду продажів? Найпопулярніший питання, на який у нас є кілька відповідей:

  • Деякі підприємці «скуштувавши» успішну життя і забезпечивши розвиток власної компанії, знижують витрати на підтримку бізнесу, витрачаючи гроші на особисті витрати. Скорочуючи витрати на рекламу, не варто дивуватися спаду продажів. В такому випадку звинувачувати нема кого, ви самі розподіляєте свій бюджет і в залежності від грамотності дій, рівень продажів збільшується або йде на спад. По мірі розвитку компанії, необхідно не скорочувати витрати на маркетинг, а навпаки збільшувати їх, адже це позначиться на прибутку надалі.
  • Кожен підприємець по-своєму бачить ефективну рекламу, тому на маркетинг не рідко йде надто багато грошей. Витрати на ефективну рекламу, можуть привести вас до спаду продажів. Якщо ви зіткнетеся зі спадом, негайно приступайте до пошуку більш ефективних маркетингових рішень, а так само скорочуйте рекламний бюджет.
  • У процесі ведення бізнесу, до вас будуть звертатися не тільки нові клієнти, але і постійні. Ми трохи перефразували популярну приказку «Постійний клієнт, краще нових двох». Ймовірність того, що постійний клієнт зробить покупку ще раз набагато вище, ніж те, що нові клієнти постійно використовувати ваші послуги. Звичайно, зовсім не прагнути до залучення нових клієнтів не варто, але при супроводі бізнесу, відводите особливу роль супроводу постійних клієнтів.
  • В продовження попереднього пункту, хотілося б сказати про необхідність «пробудження» клієнтів, які користувалися вашими послугами. Наприклад, якщо у вас є власний інтернет – магазин, то вам не складе труднощів виконати розсилку на адреси своїх клієнтів з різною інформацією, здатною привернути їх увагу.
  • Щоб продажі продовжували збільшуватися, необхідно бути наполегливим. Ви скажете, краще не набридати потенційним покупцям? Це не так. Навіть якщо вони не хочуть купувати товар, ви повинні переконати їх у тому, що вони його потребують. Фахівці з США провели аналіз і прийшли до висновку, що великі угоди полягають тільки після 5 або 6 речень.
  • Супроводжуючи торговий бізнес, ви повинні прагнути до розвитку своєї діяльності. Спробуйте збільшити кількість товарів, що реалізуються, цілком можливо, що це позначиться на рівні вашого прибутку. Велика кількість різної продукції може допомогти вам «обійти» спад продажів.
  • Бизнес построен на торговле

    Надаючи своїм покупцям можливість здійснювати покупки, не забувайте, що ваша діяльність повинна бути набагато цікавіше, ніж діяльність ваших конкурентів. Крім продажу товару, ви повинні «віддавати» своєму покупцеві, щось ще, наприклад, гарний настрій або приємне враження про вашу компанію.

    попередня статтяСистема рейтингу на Wmmail
    наступна статтяЯк перевірити борги на WMD гаманці?