Який профіль в соц. мережах потрібен фрилансеру?

Соціальні мережі вже давно вважаються окремим засобом зв’язку і, якщо ви заробляєте в інтернеті на надання будь-яких послуг, вам необхідно користуватися цим інструментом.

Деякі фрілансери обмежуються спілкуванням по Email або ICQ, але тільки із-за незручного способу зв’язку, клієнт може відмовитися від співпраці.

Профілі Вконтакте, Однокласниках і Facebook повинні бути у кожного фрілансера.

Не менш важливу роль відіграє і оформлення цих профілів, адже якщо це відвертий фейк, навряд чи ви викличте довіру. Який профіль в соц. мережах потрібен фрилансеру? Давайте розглянемо кілька важливих моментів.

Правильний акаунт у соц. мережах для фріланса

Доходи фрілансера частково залежать від того, наскільки часто його кандидатуру схвалюють на біржах, а якщо вказувати якомога більше контактів, це може стати причиною співпраці.

Головне, заздалегідь правильно оформити свою сторінку:

  • Ім’я та прізвище. Якщо вам не хочеться використовувати свої реальні дані, придумуйте їх, але робіть так, щоб вони виглядали природно. Простіше кажучи, не використовуйте імені та прізвища, назви сайтів, вашої професії і так далі. Якщо ви виходите на зв’язок з клієнтом, він тепер знає, чим ви займаєтеся, а ваша сторінка повинна виглядати як профіль реальної людини.
  • Фотографії. Як і в попередньому випадку, вам необхідно додавати фото, щоб сторінка виглядала як справжня. Утримайтеся від додавання знімків з друзями, де ви розважаєтесь (на вечірках). Краще додати суворі фото, офіційний стиль, підкреслить ваш професіоналізм.
  • Місце проживання. Не забувайте вказувати місце проживання і бажано, щоб це був великий місто. Деякі клієнти хочуть співпрацювати тільки з тими фрілансерами, з якими можна влаштувати особисту зустріч. Навряд чи до цього дійде, але якщо замовник знайде виконавця зі свого міста, ймовірність вибору його кандидатури різко зростає.
  • Стіна. Найкраще додавати на стіну пости з вашим професійним ухилом. Наприклад, якщо ви дизайнер, додайте якісь записи з цікавими оформлення сайтів або креативними малюнками. Сюди ж додамо, що на сторінці можна створити невелике портфоліо і періодично публікувати посилання на свої роботи.
  • Друзі і передплатники. Коли в профілі додано багато друзів і на сторінку користувача підписалися багато людей, це вже показує солідність. В одній з наших статей ми розповідали, як набрати багато друзів Вконтакте. Також вам може для цього знадобитися вигідна накрутка Вконтакте. Можливо, що при накрутці друзів і передплатників, ви знайдете клієнтів.
  • Правильно оформлена сторінка в соц. мережах та додаткові контакти, це далеко не всі способи, щоб фрілансеру зацікавити клієнта.

    На закінчення, радимо всім віддаленим працівникам ознайомитися з 9 помилками фрілансерів, які можуть негативно позначитися на розвитку кар’єри та збільшення доходів.

    попередня статтяКонкурси для рефералів на Seosprint
    наступна статтяСтавки на Домашніх бійців