Яке портфоліо потрібно копірайтеру?

У сфері копірайтингу досить складно конкурувати з досвідченими авторами, адже багато зарекомендували себе з позитивної сторони і набрали значний рейтинг, тому замовники воліють працювати з ними.

Як перебивати замовлення? Прагнути до професійного рівня і обов’язково скласти собі портфоліо.

Яке портфоліо потрібно копірайтеру? Неважливо де ви заведете собі портфоліо, відкриєте сайт, всередині біржі контенту або навіть в соціальних мережах, найголовніше, щоб ваша робота була виконана не даремно. При створенні прикладів ваших текстів, необхідно спиратися на кілька важливих правил.

Правильне портфоліо копірайтера

  • Не кількість, а якість. Наповнювати портфоліо потрібно виключно якісними матеріалами, які, на вашу думку, є найкращими. Нехай це буде 5-7 статей, а не 20-30 безграмотних і невдалих текстів. Вам потрібно показати не продуктивність роботи, а виключно якість.
  • Різноманітність матеріалів. Клієнти можуть бути різними, а копірайтери дуже часто є різнобічними виконавцями і приймають заявки на розробку текстів різноманітних тематик. Крім цього, тексти можуть відрізнятися за видами, інформаційні, продають статті, інструкції, покрокові керівництва і так далі. Постарайтеся додати в портфоліо різні матеріали, щоб показати свою різносторонність і залучити всіх можливих клієнтів.
  • Завойовуйте популярність. Вірний шлях до завоювання популярності, а також наповнення свого портфоліо якісними матеріалами – це участь у різноманітних конкурсах. На тисячі сайтів, блогів, форумів і бірж фріланса постійно проводяться всілякі конкурси, в яких ви можете взяти участь. Всього одна стаття може принести вам популярність і нових клієнтів.
  • Додаткова інформація про роботах. Паралельно з додаванням нового матеріалу в портфоліо, вказуйте додаткову інформацію. Наприклад, ви можете додати технічне завдання, вказати вимоги замовника, уявити стиль викладу інформації, пояснити, куди призначається текст і т. д.

    Все це допоможе клієнтам розібратися, чому в ваших матеріалах присутні різні елементи. Навіщо це робити Справа в тому, що стаття, укладена від першої особи для блогу, може не підходити для наповнення корпоративного сайту, а щоб клієнт не подумав, що ви використовуєте цей стиль, потрібно пояснити, що цього вимагав замовник.

  • Для досвідченого копірайтера, який виконав тисячі замовлень за свою кар’єру, не становить праці наповнити портфоліо хорошими роботами. Не забувайте, що без згоди замовників, викладати роботи не можна, адже разом з продажем матеріалу, ви продаєте авторське право, а отже, текст стає власністю покупця.