Нюанси створення конкурсу від реферера на Seosprint

Коли на Seosprint з’явилася функція запуску конкурсу рефералів, у рефоводов з’явилася відмінна можливість вплинути на активність своєї мережі запрошених учасників.

Кожен може запустити конкурс, наприклад, щодо виявлення самого активного виконавця завдань і тим самим змусити своїх рефералів трудитися.

Що повинен знати реферер про конкурси на Seosprint? Є кілька важливих моментів, про які повинен знати кожен, хто вирішує запустити конкурс. Якщо грамотно підходити до цього кроку, можна провести захід набагато ефективніше. Крім цього, необхідно правильно оцінювати свої витрати і отримувану вигоду.

Особливості конкурсів для рефералів

Наскільки б досвідченим користувачем Seosprint ви не були, деякі важливі моменти можуть бути для вас новою і корисною інформацією:

  • користувачі цього кликового спонсора часто цікавляться, чому не виходить запустити конкурс на Seosprint. Справа в тому, що якщо менше 2х рефералів, ця функція недоступна;
  • при визначенні винагороди конкурсантів, обов’язково враховуйте, що система забирає собі 10% від загального бюджету конкурсу;
  • рекламно-конкурсний бюджет, який з’явився разом із функцією конкурсів, дозволяє витрачати гроші не тільки на призові місця, але й купувати рефералів, проводити оплату штрафів та сплачувати будь-які завдання;
  • можливо, частину бюджету після конкурсу залишиться без використання, в такому випадку вона нараховується на ваш рекламно-конкурсний баланс;
  • виводити з цього рахунку гроші або переводити на баланс облікового запису неможливо;
  • при запуску конкурсу по кількості притягнених рефералів, враховуються тільки ті користувачі, які отримали статус «Робочий»;
  • при створенні конкурсу пропонується вказати мінімальний поріг. Тут можна вказати будь-яке значення, а в залежності від обраних умов, воно накладе деякі обмеження. Наприклад, якщо поставити мінімальний поріг 5 і вибрати тип конкурсу за кількістю виконаних завдань, то поки реферал не виконає 5 завдань, у конкурсі він не бере;
  • навіть якщо реферал з якихось причин перейшов до іншого рефереру або став вільним, він продовжує участь в подібному конкурсі;
  • заблоковані реферали в конкурсах участі не беруть. Якщо вони займали лідируючу позицію, то на автоматі призове місце віддається іншому конкурсанту. Перевірка на заблокованих учасників проводиться приблизно за 20 хвилин до закінчення конкурсу;
  • щоб не витрачати час на постійне створення нових конкурсів, можна створювати регулярні розіграші. Це набагато зручніше і реферали вже точно будуть знати, що скоро почнеться новий захід;
  • при визначенні загального бюджету конкурсу обов’язково враховуйте, який прибуток ви зможете отримати. Витрати повинні окупатися;
  • не пропускайте жодного дня, постійно створюйте конкурси, щоб всі ваші реферали проявляли активність;
  • в залежності від кількості рефералів, намагайтеся встановлювати досить призових місць, адже на перші рядки будуть розраховувати далеко не всі.

Чи потрібно використовувати конкурси на Seosprint? Звичайно, це відмінний спосіб підвищити активність залучених вами користувачів.

У деяких випадках, за рахунок розіграшів навіть невеликих грошових винагород, вдається в рази поліпшити показники активності рефералів і домогтися гарних відрахувань з партнерської програми.

попередня статтяЯк створити QR-код?
наступна статтяІсторія та різновиди лотерей