Приклад успішної торгівлі електронною книгою

Тільки самі хитрі і розважливі люди домагаються грандіозних успіхів у сфері бізнесу. Віртуальний бізнес не є винятком, можна навести величезну кількість прикладів, коли за рахунок продуманої стратегії і нестандартних дій, підприємцям вдавалося досягти успіху.

Приклад успішної торгівлі електронною книгою, представив Тім Ферріс. Звичайно, його стратегія була побудована не тільки за рахунок продуманої схеми, але й враховувала популярність цієї людини. Відомий він не тільки роботою у великих компаніях, але і тим, що є інвестором найбільших інтернет-ресурсів (наприклад, Twitter).

Успішний бізнес Тіма Ферріса

Ще до того як написати книгу «Тіло за 4 години», Тім встановив собі за мету – потрапити в ТОП бестселерів і отримати колосальну кількість продажів. Основний наголос він зробив на попереднє замовлення книги, які пропонувалися за суттєво заниженою вартістю, ніж готова книга. Таким чином, за рахунок зниження ціни він планував домогтися високого прибутку від кількості продажів.

Партнерські програми ідеально підходять для поширення інформації про різні товари. Тім використовував партнерську програму популярного сайту Amazon, незважаючи на втрату 4% прибутку, це було вигідною угодою.

Крім цього, з метою зацікавити велику кількість покупців, він запустив бонусну програму. Обійшлася йому така затія не дешево, але це знову ж таки був грамотний хід розумного підприємця. За умовами отримання бонусу, він поширювався тільки у тих випадках, якщо покупець оформляє попереднє замовлення відразу на велику партію книг.

Наприклад, кожен, хто купував його книгу понад 300 примірників, отримував додаток у вигляді ще 3 книг на відповідну тематику. Всі ці бонуси були виставлені на продаж і стояли грошей, але з виходом нової книги «Тіло за 4 години», Тім доповнював ними покупку абсолютно безкоштовно.

Всі його зусилля виправдалися. Після виходу книги вона швидко з’явилась в списку бестселерів і перебувала там дуже довго. Більше 2 місяців його книга трималася в ТОП 100 книг, що забезпечило величезну кількість продажів. Продавалася книга з не великою ціною і приносила автору з кожного продажу близько 1 долара.

Учасники партнерської програми представляли докази того, що їм вдалося заробити сотні тисяч доларів на продажі цієї книги. Які доходи при цьому отримав сам Тім, залишається тільки уявити.