Як додати товар на Glopart?

Успішний інформаційний бізнес здатний приносити величезний прибуток, але доведеться добре попрацювати над створенням продуктів, а також докласти зусиль для забезпечення продажів.


Набагато простіше займатися реалізацією товарів за допомогою спеціальних партнерських програм, таких як Glopart.

Як додати товар на Glopart? На цей сайт заходять тисячі користувачів, щоб взяти чужий товар і почати його продавати, отримуючи за це відсотки.

Про систему ми вже згадували, розповідаючи, де в інтернеті заробити на продажу файлів. Новачкові може бути складно скористатися ним в перший раз, тому ми склали інструкцію.

Додаємо інфопродукт на продаж в Glopart

Виконати всі необхідні дії не так складно. Як показує практика, відмінно ведуться продажі товарів вартістю нижче 1000 рублів, враховуйте це. Перший товар можна додати безкоштовно (тариф «Початок»):

Для початку краще скористатися саме ним, щоб у всьому розібратися і не платити даремно гроші. Потім ви легко зможете купити інший тариф, якщо інфобізнес «попре».

Тепер давайте розглянемо, як додаються товари на Glopart:

  • Насамперед необхідно заповнити свій профіль, тому після реєстрації вирушайте у персональні дані (додайте платіжні реквізити, інформацію про себе та встановіть аватарку):
  • Заповнивши профіль, вирушайте на вкладку «Товари» і переходите до додавання товару:
  • Відкриється форма, де заповнюються основні дані товару. Вибирайте тип, вказуйте назву і ціну, не забудьте поставити статус «активні продажі»:
  • Далі додається обкладинка інфопродукта:
  • Наступний важливий крок – це налагодження партнерської програми. Ставте галочку для підключення партнерки (краще 2-х рівневої) і виставляйте, який відсоток отримуватимуть користувачі за продаж вашого товару. Чим вище відсоток, тим більше уваги приверне ваш оффер. Деякі навіть ставлять 90%, щоб розкрутити інфопродукт і своє ім’я. Принаймні, для першого рівня відрахування повинні бути точно не менше 50%:
  • Далі заповнюється ще одна форма про товар. В ній необхідно вибрати категорію продукту і скласти опис. Постарайтеся зробити опис ефективним, вам доступно 3000 символів. Для прикладу подивіться, які опису використовують інші продавці:
  • Щоб з вами могли зв’язуватися, необхідно вибрати тип підтримки. Найзручніше – отримувати листа на Email (тут же можна вказати обов’язковий запит номера телефону):
  • Останній крок додавання – це зазначення посилання, куди переходить користувач після оплати (або при відмові від неї):
  • Товар доданий, тепер в розділі «Товари» можна спостерігати партнерські посилання на їх завантаження:
  • Посилання готові, можна встановлювати їх на сайті, але спочатку потрібно дочекатися, поки модератори схвалять товар. Щоб вони відповіли позитивно, вам потрібно підтвердити своє авторство, детальніше про це читайте на цій сторінці.

    Додавання товарів на Glopart – це ще не успіх. Дізнайся, як підвищити інтерес до инфопродукту і прискорюється продажу.

    Проробивши всі дії, зазначені в нашій інструкції, ваш товар буде доданий у систему Glopart і їм зможуть скористатися партнери. Не забудьте додати промо-матеріали, щоб партнерам було простіше рекламувати ваш продукт.

    попередня статтяЗарубіжна рекламна мережа Chitika.com
    наступна статтяЗаробіток на розробці дизайнів сайту