Як краще пропонувати додаткові покупки?

Прибутковість бізнесу безпосередньо залежить від дій самого підприємця.

Торгівля є одним із найпоширеніших напрямів бізнесу, а наповнюється ця ніша з величезною швидкістю. Якщо ви вирішите зайнятися торгівлею, то вам обов’язково потрібно засвоїти кілька важливих порад.

Ми вже представляли деякі рекомендації у статті 3 ради інтернет-підприємцям, крім того, на нашому сайті є безліч матеріалів для бізнесменів використовують інтернет.

Не рідко ми звертаємо увагу на необхідність пропонувати додаткові товари своїм клієнтам, а про те, як краще пропонувати додаткові покупки, ми розповімо в цій статті.

Грамотні додаткові пропозиції

Існує безліч варіантів дій і подій, які підходять для додаткових пропозицій, ми обрали найбільш кращі:

  • У процесі оформлення покупки. Ідеальний момент зробити додаткова пропозиція – коли клієнт вже почав оформляти покупку. Якщо вам вдалося домогтися його розташування, і покупець підготував свої гроші, цілком можливо, що він погодиться зробити додаткову покупку, тим більше, якщо ви запропонуєте вигідні умови.
  • Сторінка подяки. Коли клієнт виконав замовлення, його треба за це подякувати. Для цього у віртуальних магазинах передбачені спеціальні сторінки, на яких висловлюється подяка. Статистика показує, що розміщені на них додаткові пропозиції, що дозволяють добитися максимальної ефективності, так як найактивніші покупці – це ваші клієнти.
  • Зміст товару. Даний варіант підходить для тих, хто займається торгівлею інформаційними продуктами. Наприклад, ви можете написати електронну книгу у ній вказати на додаткові товари, які може придбати ваш клієнт.
  • Розсилка листів. Абсолютно всім підприємцям в інтернеті відомо, що кожного клієнта необхідно підписувати на розсилку. За рахунок цього можна створити велику базу лояльних клієнтів, які можуть підвищити рівень продажів. Для поширення речень, такий варіант підходить ідеально.
  • Особисте звернення. Якщо є достатньо часу, і ви можете особисто звертатися до кожного клієнта, то обов’язково скористайтеся цією перевагою. Особисте звернення дозволяє ефективно мотивувати клієнта на додаткову покупку і буде набагато краще, якщо ви навчитеся грамотно проводити такі бесіди.
  • Кількість продажів, а відповідно і рівень прибутку залежать від ваших дій. Навчитеся використовувати абсолютно все, що дозволить зробити бізнес більш прибутковим, і не забувайте, що додаткові пропозиції – це ідеальний варіант продавати набагато більше.

    попередня статтяCMS Bitrix – кращий двигун
    наступна статтяЧому у вас ще немає свого блогу?