Зірки теж звертаються до копірайтерам

Початківці копірайтери мріють про надходження серйозних замовлень від популярних клієнтів.

Зацікавити їх досить складно, адже якість роботи повинно бути на висоті, тому на біржах копірайтингу і фріланса вибирають кращі кандидатури. Проглядається ТОП, оцінюється портфоліо і перевіряються відгуки.

Зірки теж звертаються до копірайтерів, інакше хто б складав для них якісні тексти. Такий талант є далеко не у всіх і якщо людина добре співає чи танцює, це не означає, що він творчий у всіх відносинах.

Досвідчені копірайтери постійно обробляють заявки і іноді вони надходять від відомих людей.

Особливості роботи з клієнтами зірковими

Тільки якщо досягаєш бездоганної репутації, потрапляєш в Топи і вдосконалюєш навички, вдається привертати увагу клієнтів.

До того моменту, коли починають надходити замовлення від бізнесменів, власників великих сервісів або зірок, доводиться пройти тяжкий етап розвитку, більшість на ньому здаються.

Успішна кар’єра копірайтера – це не міф, але щоб написання статей стало прибутковим, доводиться довго працювати, практично без віддачі.

Навіть якщо до вас ще не зверталися відомі люди, рано чи пізно це станеться. Можливо, вони не будуть улюбленцями величезною публіки, але якщо у них є якийсь великий сервіс в інтернеті, це вже добре.

Як правило, замовляють тексти для лендингов, реклами, розділів FAQ і новини.

Врахуйте особливості замовлень копірайтерам від зірок:

  • На зв’язок з фрілансером зірки виходять рідко, найчастіше цим займаються їх представники. Вони обов’язково спробують торгуватися, стійте на своєму, вимагайте гідну оплату за відповідальність, у зірок є гроші.
  • Навіть не мрійте про прямому діалозі з популярною особистістю. Бажано приймати замовлення від адміністраторів офіційних сайтів або PR-агентів. Інші представники можуть не тільки збивати ціну, але і взагалі не заплатити.
  • Швидше за все копірайтеру запропонують підписати контракт, якщо людина популярний і потрібно написати не одну маленьку статтю. Погоджуйтеся на це, контракт із зіркою в кар’єрі копірайтера додасть солідності.
  • Договору на послуги копірайтингу необхідно уважно вивчати і якщо пропонується постійна співпраця, краще звернутися до професіоналів, щоб вони розглянули всі пункти.
  • Відповідальність при створенні статті для відомого людини в рази підвищується. Не соромтеся просити технічне завдання або хоча б приклад того, що бажає отримати замовник.
  • Не хапайтеся за роботу стрімголов, тільки тому, що замовлення прийшов від відомого людини. Оцініть вигоду пропозиції, висувайте зустрічні вимоги, покажіть свою байдужість до популярності, це сприймається як професіоналізм.
  • Нерідко під маскою співробітника рекламного агентства або представника популярної особистості шахраї ховаються. Перевіряйте контактні дані і вимагайте передоплату.

    Тільки уявіть, що у вашому портфоліо з’явиться робота, замовлена представниками Ксенії Собчак або Федора Бондарчука. На інших клієнтів це точно вплине позитивно.

    Ви знаєте, які навички допомагають копірайтерам домогтися успіху. Якщо хочете побудувати кар’єру, займайтеся самоосвітою.

    З зірками доводилося співпрацювати всім розкрученим копірайтерам. Звернути на себе увагу серйозних персон не просто, доводиться довго накопичувати досвід і виділятися з натовпу сірих авторів. А що ви робите для цього? Більшість копірайтерів взагалі не піарить свої послуги.

    попередня статтяІнтернет-магазин Вконтакте, варто запускати?
    наступна статтяНайнадійніші бінарні опціони