Кликбейт або заголовок, на який хочеться клікнути

Зміст

  • Кликбейт, що значить?
    • Як виглядає кликбейт заголовок?

Складаючи рекламні оголошення і підбираючи заголовки статей, необхідно враховувати хитрощі досвідчених маркетологів.


Є спеціальні методи, які буквально змушують користувачів перейти за посиланням. Придумані різні схеми підбору цікавих заголовків, сьогодні ми розглянемо один з них.

Кликбейт або заголовок, на який хочеться клікнути. Якщо заглибитися в термін, той кликбейт – це спосіб побудови заголовка в спотворює реальну інформацію формі, щоб зацікавити людину, що виконує перехід.

Кожен клік по рекламі приносить вебмайстру гроші, тому такий метод, який активно використовується.

Кликбейт, що значить?

Мало хто знає, в чому секрет успішних заголовків. Основне завдання назви сторінки – це залучення уваги користувача.

Природно, якщо ви будете кожен пост в блозі називати «секретна методика» і представляти в ньому заїжджені стратегії, нічого хорошого з цього не вийде. Кликбейт більше підходить для новинних сайтів або підвищення переходів по рекламі.

Хочете приклад? Припустимо, проводилося якесь судове засідання, а серед глядачів перебувала відома особистість.

Застосовуючи кликбейт під таку новину, складається заголовок на кшталт цього «Шок, зірка була помічена в суді за обвинуваченням за злодійство!». Інформація спотворюється, плюс фотографія популярного людини і клацання на заголовку гарантований.

Хто працює з рекламою, розуміє, що це не самий кращий спосіб привернути до себе увагу. Переходу домогтися легко, але що отримує людина після його виконання? Нічого, неправдиву або нецікаву інформацію. Природно, він залишає ресурс, і більше довіри до нього не проявляє.

Для більшої кількості прикладів зайдіть на будь-які ЗМІ Рунету. Майже кожен великий новинний портал використовує кликбейт, щоб отримати максимальну кількість переходів. Під певні цілі спосіб дійсно підходить, проте не можна забувати про зворотній бік медалі.

Як виглядає кликбейт заголовок?

Спотворювати інформацію можна різними способами. Якщо ви вирішили використовувати кликбейт і розробляти заголовки, на які кожен захоче натиснути, використовуйте один з цих методів:

  • Вказівні займенники – створюють ефект, ніби на щось показують пальцем. Найчастіше використовуються слова «Ці», «Це», «Ця». Приклад: Ці винахідники з Apple придумали унікальну технологію збереження заряду в телефоні.
  • Звернення в однині – відмова від шанобливого «ви» і перехід на дружнє «ти». Приклад: Цей препарат змінить твоє життя, купуй і застосовуй.
  • Буденна і дивовижне – складається з двох речень. Перше описує звичну ситуацію, друге відкриває несподіваний поворот. Приклад: Вона працювала хірургом і отримала нобелівську премію. Але ти не уявляєш, що вона робить у своїй лабораторії.
  • Креативна пунктуація – отже її часто використовують, адже в яскравих кричущих заголовків присутні три крапки і знаки оклику. Приклад: Ти не знаєш, хто на тебе дивиться? Це можна перевірити! Використовуй програму …
  • Епітети – головний фактор застосування кликбейта. Яскраве опис іменників привертає увагу. Приклад: Цей бесбашный рокер, зібрав космічний мотоцикл і побудував неймовірний будинок.
  • Гіперболи – найпоширеніший варіант застосування кликбейта. Перебільшують все, що тільки можна. Приклад: Вчені відкрили нову планету, вони вважають її придатною для життя і скоро запустять туди ракету.
  • Неповні речення – змушують людей додумувати, сумніватися, представляти і перейти по заголовку. Приклад: Ця дівчина найкрасивіша! Що вона витворяє…
  • Заклик до дії – прийом з арсеналу досвідчених маркетологів. Підходить метод для складання рекламних заголовків. Приклад: Натисни та дізнайся, хто завтра прийде до тебе в гості.
  • Цифри – їх можна поставити практично в будь-який заголовок, за статистикою, це підвищує клікабельність. Приклад: Вчені відкрили 7 нових видів мікробів.
  • Активні спілки – на них робиться наголос у цьому типі кликбейт заголовка. Знову ж таки зберігається таємниця. Приклад: У лікарні встановили приховані камери, ти не уявляєш, що вони зняли.
  • Спотворювати реальну інформацію можна різними способами, але краще постаратися зробити так, щоб після переходу за посиланням людина не сильно розчарувався. Писати відверту нісенітницю і вигадувати новини не варто.

    Кликбейт – один з найбільш ефективних способів, як підвищити CTR банера.

    У кожній хитрощі є своє застосування, але його потрібно знаходити правильно. Це також як і створення дорвеїв. В арбітраж трафіку вони стають в нагоді, а при просуванні сайту можуть лише нашкодити. Кликбейт більше підходить для реклами, користуватися ним потрібно обережно.

    попередня статтяЗаробіток в буржунете з Qmee
    наступна статтяЯк вигідно купити долар?