Купувати статті або посилання?

Ефективне просування сайту – про нього мріє кожен вебмайстер, але не всі знають, як правильно розкручувати ресурси.

Для цього вже придумано багато різних способів, тому «винаходити велосипед» не потрібно. Тим не менш, з усіх відомих варіантів необхідно виділяти кращі, щоб даремно не витрачати свої гроші.

Купувати статті або посилання, що краще? Часта тема для обговорень на форумах. Контент-менеджмент багато в чому перевершує нарощування посилальної маси.

Чому наповнювати сайт вигідніше, ніж купувати на нього посилання, ми пояснимо в цій статті. Є кілька вагомих причин віддати перевагу наповненню проекту.

Чому купувати статті краще, ніж нарощувати посилання?

  • Якість контенту простіше визначити. Перед тим як витрачати свої гроші на просування, потрібно оцінювати усі придбані об’єкти, будь то посилання або статті. Оцінювати тексти набагато простіше, тому на їх перевірку йде в рази менше часу. Що стосується посилань, то на перевірку якості донорів йде куди більше часу.
  • Наповнення сайту – це природно. Пошукові системи не радять використовувати методи просування сайтів, при яких імітуються природні процеси. Що значить покупка посилань? Це імітація того, що сайт цікавий і про нього часто розповідають інші вебмастера. Всі покупні посилання не будуть виглядати природно, чого не скажеш про наповнення сайту статтями.
  • Дешеві послуги фрілансерів. Займатися всіма діями над розвитком свого проекту просто неможливо, тому вебмастера часто залучають віддалених працівників. Якщо порівняти ціни, то послуги копірайтерів (рерайтерів) значно нижче, ніж послуги оптимізаторів. Отже, можна заощадити і поставити просування майданчика практично на автомат.
  • Різні проблеми в процесі просування. При розкручуванні сайту можуть з’явитися різні проблеми, починаючи з попадання ресурсу під фільтри, закінчуючи розривом відносин з одним з членів команди. Якщо від вас піде лінк-білдер, доведеться витратити масу зусиль, щоб знайти нового, та і йому потрібен час, щоб у всьому розібратися. Більш того, купуючи посилання не можна бути впевненим у конкретному результаті. Копірайтерів знаходити і замінювати набагато простіше, та і результат наповнення сайту завчасно відомий.
  • Пошукачі можуть не враховувати посилання. Час йде і в мережі все частіше з’являється інформація, що пошукові системи незабаром скасовувати вплив посилальної маси. Звичайно, повністю вони не зможуть відмовитися від цього параметра, але ризики залишаються. А якщо ви наповнюєте проект інформацією, то ніякі санкції вам не страшні, навіть, навпаки, при їх появі конкуренти з великою посилальної масою поступляться вам позиції.
  • Наповнювати сайт набагато цікавіше. Знайти людей, яким подобається переглядати файли Excel з величезною кількістю різних даних і вираховувати вплив кожного анкора, напевно, можна, але тих, хто любить писати цікаві публікації набагато більше. Складати матеріали для наповнення ресурсу куди цікавіше, ніж оцінювати донорів і вираховувати вага посилальної маси.
  • сайт

    Багато хто не погодяться з тим, що наповнювати сайт краще, ніж нарощувати посилальну масу і почасти вони теж будуть праві.

    Чому? Посилання теж потрібні для розвитку проекту, тому краще всього комбінувати обидва методи і паралельно з наповненням сайту, купувати посилання. Але головний акцент все ж краще робити на наповнення ресурсу, це надійніше.

    попередня статтяЯк створити навчальні курси і заробити на них?
    наступна статтяБінарні опціони, 92% прибутку за 60 секунд