Перепродаж рефералів на почтовиках

Зміст

  • Як інвестувати в букси?
    • Ярмарок рефералів на Seosprint

Кликовые спонсори – це ідеальні проекти для новачків, на яких можна легко заробити гроші.


Найпоширеніші методи заробітку на буксах, це виконання завдань і побудова реферального мережі. Крім цих варіантів є й інші способи, якими користуються лише деякі, наприклад, перепродуючи рефералів.

На відміну від безлічі інших партнерських програм, тільки на буксах можна купувати і продавати рефералів. Якщо навчитися виділяти хороші пропозиції, то перепродаж рефералів на почтовиках, може стати відмінним способом прибутково вкласти гроші.

Як інвестувати в букси?

Для початку потрібно вибрати найбільш якісні сервіси, це Wmmail і Seosprint. У них є біржа (ярмарок) рефералів, де вже знаходиться безліч пропозицій.

На біржі Wmmail функціонал для сортування трохи зручніше.

Для фільтрації пропозицій є спеціальна форма:

покупка реферала

Використовуючи цю форму встановлюйте наступні значення:

  • ціну обирайте самостійно, але краще вибирати не високу плату, так як дорогих рефералів продавати складніше;
  • прочитаних листів повинно бути як можна більше;
  • платних розсилок також, чим більше, тим краще, так як рекламодавці користуються попитом;
  • по кількості рефералів можете зробити вибірку, але якщо всі вони не активні, то це ніяк не вплине на швидкість продажу;
  • в доході можете нічого не вказувати, адже реферал міг просто один день не заходити в систему;
  • у полі рейтингу мати значення від 50, щоб реферали були перевірені;
  • на Wmmail передбачена система знижок, при численних продажах, активні продавці обов’язково нададуть вам знижки;
  • дату відвідування краще залишити як є, щоб переглядати рефералів, які були в системі не раніше тижня.

Коли натиснете «Показати», вам буде представлений ось такий список:

На опис можете взагалі не звертати уваги, там указуються коментарі продавців, найчастіше вони наповнені неправдивою інформацією. Починаючи аналізувати пропозиції, дивіться на рейтинг користувача, а також оціните його графік активності і статистику.

Перший варіант у нашому прикладі досить привабливий, користувачі з рейтингом майже 500 продається за 5$, і судячи по статистиці – це активний рекламодавець.

Подивимося його статистику:

Як бачите, дохід з цього реферала практично нульовою, а це означає, що продати такого реферала буде проблематично, тому продовжуємо шукати інші варіанти.

Ярмарок рефералів на Seosprint

Практично така ж біржа є і на другому популярному поштовику, лише її інтерфейс дещо відрізняється:

Всередині системи використовуються рублі, тому ціни вказані в цій валюті. Чим вище активність реферала тим краще (значення відображається навпаки рейтингу). Для отримання більш докладної інформації про це користувача, ви можете натиснути на значок з частками (у першому стовпці навпроти імені):

На цій сторінці представлена вся необхідна інформація, від активності щодо способів заробітку, до кількості рефералів і показників статистики.

Намагайтеся як можна ретельніше оцінювати купуються рефералів і грамотно їх продавати (встановлюючи знижки, створюючи ефективні опису і стимулюючи активність рефералів, пропонуючи їм конкурси та бонуси), за деякий час торгівлі, мені вдалося набрати ось таку статистику:

Купуючи недорогих рефералів і перепродуючи їх трохи дорожче 120 доларів, вдалося зробити майже 300$. До всього цього, деякі користувачі переставали бути активними, і їх доводилося продавати набагато дешевше.

попередня статтяЩо таке бриф в копірайтингу?
наступна статтяЗаробити на туристичному сайті з Travelpayouts