Тільки отримавши величезний досвід, багато копірайтери стають професіоналами, адже теоретичне навчання не здатне висвітлити абсолютно всі моменти цієї діяльності.
Досвідчені копірайтери вже звикли до деяких моментах, які з’явилися в їх роботі поступово, в той час як новачки цього ще не знають.
Відмінний приклад одного з таких моментів – це бриф. Що таке бриф в копірайтингу? Це документ, складений у вільній формі, який містить повну інформацію про те, що повинно бути представлене в розробляється тексті. Зверніть увагу, це не ТЗ, бриф складається самим автором.
Бріфи – корисність в копірайтингу
Необхідні брифи для того, щоб результат роботи копірайтера максимально збігався з очікуваннями замовника.
Після того, як клієнт пояснює суть замовлення, а можливо навіть надає технічне завдання, необхідно «вивудити» у нього якомога більше корисних даних, адже чим більшою кількістю інформації ви будете мати, тим простіше вам буде складати текст.
Для прикладу давайте розглянемо, що обов’язково повинно бути в брифі, який складається на розробку тексту про який-небудь компанії:
- детальна інформація про історію компанії, дату її створення, процес розвитку, повна назва та багато іншого;
- обов’язкове опис сфери діяльності з усіма деталями;
- всі переваги і недоліки в діяльності компанії;
- опис конкурентів і подання їх переваг;
- повна інформація про цільової аудиторії (як можна більше критеріїв);
- хоча б частини продають і рекламних текстів, які використовувалися раніше.
На базі зібраної в брифі інформації, копірайтеру буде набагато простіше створювати матеріал. Можливо, у вас виникло питання, а навіщо замовнику взагалі користуватися послугами автора, якщо він буде представляти так багато інформації? Володіти інформацією і вміти її правильно представляти – це абсолютно різні речі, як водити автомобіль або займатися його продажем.
Природно, досвідчені копірайтери отримуючи велике замовлення, обов’язково постараються виконати роботу якісно і складуть для цього бриф. Новачкам варто повчитися, адже якщо заздалегідь не підготуватися до розробки тексту, він може вийти не якісним.