Практично кожен бізнесмен із сфери інтернету розуміє, що соціальні мережі є одним з кращих джерел клієнтів.
Скористатися цими проектами зовсім не складно, а враховуючи відвідуваність цих сайтів, можна залучити величезну кількість потенційних клієнтів.
Просування бізнесу в соціальних мережах, є відмінним варіантом, ось тільки виходить домогтися ефективності від використання даного методу, далеко не у всіх. Не хочеться втрачати час даремно? Обов’язково прочитайте наші поради по використанню соц. мереж, з метою просування віртуального бізнесу.
Бізнес і соціальні мережі
Припустимо, що у вас є невеликий віртуальний магазин, через який ви продаєте певний товар. Як користуватися соц. мережами з користю для бізнесу? Для початку вам буде потрібно створити блог, який буде наповнюватись цікавою для клієнтів інформацією.
Як показує практика, це працює на 100% і дозволяє отримувати безліч трафіку.
Тепер давайте розглянемо конкретні поради:
- на блозі встановлюйте кнопки соціальних мереж, щоб кожен відвідувач міг поділитися матеріалом (як додавати соціальні кнопки);
- особливу увагу приділіть вірусного маркетингу, який для соціальних мереж підходить ідеально;
- як можна частіше розміщуйте посилання на свої профілі (групи);
- надавайте клієнтам всілякі привілеї, за підтримку «соціальних» майданчиків (наприклад, зробити репости та отримайте знижку);
- постійно відстежуйте статистику, щоб виділити найбільш ефективні дії;
- використовуйте відстеження згадки бренду в Google, щоб своєчасно дякувати тих, хто ділиться інформацією про вас;
- у співтовариствах і пабликах, підтримуйте концентрацію реклами не вище 30% від загальної кількості доданих постів;
- використовуйте сервіси кросспостінг, щоб додавати одну запис відразу в кілька соц. мереж (наприклад, програма Tweetdeck);
- постійно намагайтеся застосувати щось нове, щоб привертати увагу і виділяти найбільш ефективні варіанти просування;
- в соціальних мережах багато люди «сидять» з мобільних пристроїв, а залучаючи з них трафік, ви обов’язково повинні подбати про створення мобільної версії сайту;
- шукайте і публікуйте як можна більше інформації в своїх спільнотах, не зайвим буде найняти професіонала (контент-менеджера);
- періодично додавайте пости в спільнотах, посилаючись на блог свого сайту.
Щоб грамотно виконувати просування бізнесу в соціальних мережах, спочатку потрібно розібратися в просуванні груп і профілів. Тисячі підприємців з інтернету вже користуються цим способом просування бізнесу і багатьох це чудово виходить.