Секс в рекламі — тонкий інструмент маркетингу

Начитавшись розумних статей від професійних рекламістів, деякі люди вважають себе гуру і застосовують складні методи в простому ключі.


Це не завжди приводить до успіху, а іноді і зовсім створюються відразливі промо-матеріали. Про один з таких прикладів ми зараз поговоримо, тема актуальна і поширена.

Секс в рекламі – тонкий інструмент маркетингу, яким намагаються маніпулювати новачки. Вони знаходять фотографії красивих дівчат в мережі і оточують їх рекламним текстом.

При цьому вони забувають про свою діяльність, солідності та багато іншого. Вважаючи, що привабливість дівчини притягає погляди до реклами.

Секс і реклама онлайн

На просторах інтернету є купа прикладів того, як робиться реклама без професійних навичок. Всім відомо, що сексуальний підтекст привертає увагу і змушує людей звернути увагу.

При цьому доведено, що красиві форми напівголої дівчини, притягують як чоловічі, так і жіночі погляди.

На жаль, не всі розуміють, як потрібно застосовувати секс в рекламі. Використовуючи звичайний Paint створюються промо-матеріали, залишають бажати кращого:

Невже творець цього зображення реально сподівається на гарне сприйняття потенційних клієнтів. Такий матеріал низької якості, навіть якщо хтось переведе погляд на дівчину, навряд чи вирішить прочитати текст поруч.

Є й інші мінуси безграмотного використання сексу в рекламі:

  • імідж компанії відразу знижується;
  • хто буде ставитися серйозно до компанії, у якій такі рекламні матеріали;
  • клієнтами можуть бути і дівчата, а їх подібна реклама іноді дратує;
  • ефективність такої реклами мінімальна.

Цікаво, що реклама сайту в офлайні (і не тільки), часто супроводжується сексуальним підтекстом. Всім хочеться проявити креатив, звернути на себе увагу і тим самим домогтися максимальної віддачі.

Щоб ви розуміли, про що йде мова, ось наочний приклад:

Можливо, продавцю гаража справді допоможе знайти покупця, але тільки за рахунок креативу. Магічне слово SEX нерідко фігурує в різній рекламі (ми цього не помічаємо), а психологи стверджують, що воно вловлюється несвідомо.

Грамотне застосування сексу в рекламі демонструється великими компаніями. Вони нерідко вигадують креативні ідеї з дорослим Зміст ом. Це кращий варіант, але і тут необхідно бути обережним, адже між вульгарністю і креативом всього один крок:

З привабливістю сексуальної реклами не посперечаєшся, але створення таких матеріалів вимагає професійного підходу.

Потрібно не просто додати SEX у рекламу, необхідно створювати подвійний сенс. З вигляду мирна картинка повинна провокувати свідомість людей на промальовування відвертих сцен в голові.

Займаєтеся рекламою в мережі? Тоді вам стане в нагоді стаття про те, чому реклама в інтернеті не ефективна.

Держава багатьох країн намагається заборонити секс в рекламі, але повністю позбавитися від цього не вийде.

Креативні рекламщики все одно знайдуть «лазівки», щоб створювати незвичайні матеріали. Їх ефективність вже доведена, а до розробки слід підходити серйозно, так як можна, навпаки, зіпсувати репутацію.