Що таке рекламний копірайтинг?

Зміст

  • Копірайтинг – рекламний текст
    • Копірайтинг: складання рекламних текстів

Контент для сайтів займає окрему нішу для заробітку в інтернеті. Одні тільки копірайтери займають левову частку всіх фрілансерів.


Вони створюють тисячі статей щодня, з різним вмістом, в різному стилі і для різноманітних майданчиків. Якщо заглиблюватися в тему, то вона переповнена складними термінами.

Що таке рекламний копірайтинг? При використанні цього словосполучення, припускають тексти, що продають. Взагалі такий вираз не вірне, тому професіонали так не говорять.

Вони використовують термін текст, що продає або просто копірайтинг. Втім, новачки, які говорять про рекламний копірайтинг, скласти його не здатні.

Копірайтинг – рекламний текст

Сайтів з кожним роком з’являється все більше, тому збільшується і попит на авторські роботи. Що стосується рекламних текстів, то їх найчастіше замовляють у професіоналів.

Потрібні вони для того, щоб привабити потенційного клієнта зробити замовлення. Без спеціальних навичок добре розрекламувати послуги та товари точно не вийде.

Прочитавши пару статей і засвоївши кілька секретів складання рекламного копірайтингу, професіоналом не станеш. Ось лише кілька правил, які допомагають скласти якісний текст для рекламування чого-небудь:

  • потенційні покупці хочуть бачити сухі факти і не накручені цифри. Їх цікавить точна і достовірна інформація;
  • акцент у рекламному тексті потрібно робити на офіційність і гарантії. Багато бояться купувати в мережі, вони хочуть бути впевненими, що отримають товар (послугу);
  • емоційність тексту необхідно підбирати залежно від цільової аудиторії. Якщо це жінки, яскраві епітети й захоплення точно допоможуть розташувати клієнта до замовлення;
  • потужний прийом в рекламному копірайтингу, це відгуки. Додати кілька абзаців від задоволених клієнтів не складно (придумати їх легко);
  • ламайте стереотипи, використовуйте цепляющие слова, притягивайте увагу. Рекламний текст повинен бути цікавим і затягувати читача;
  • в рекламний текст просто необхідно додавати зображення. Візуальне сприйняття потужна штука, підвищує бажання потенційного покупця.

Якщо освоїти всі правила, поради професіоналів і попрактикуватися, на рекламних статтях можна непогано заробляти. Робота на Advego вже допомагає сотням тисяч користувачів, заробляти, не виходячи з дому.

Копірайтинг: складання рекламних текстів

Найчастіше для копірайтерів написання текстів під рекламу і продають сторінки стає новим етапом кар’єри. Після написання звичайних статей та отримання досвіду, хочеться заробляти більше, а за рекламний копірайтинг платять в рази більше.

Тільки не можна поспішати, низька якість таких матеріалів змушує покупців залишати негативні відгуки.

Обов’язково прочитайте статтю про продає текст ефективна реклама. Там ви дізнаєтеся кілька порад, подивіться приклад, а також зможете розібрати кілька зарекомендованных методик для написання таких складних матеріалів. Це не зробить з вас професіонала, але корисних знань точно додасть.

Що ще допомагає скласти самий потужний текст, що продає, так це його заголовок. Придумувати його потрібно ретельно, адже саме на це в першу чергу звертають увагу користувачі.

Радимо вам почитати про кликбейт або заголовок, на який хочеться клікнути. Хитрий прийом застосовується всіма професіоналами, в тому числі і для звичайної контекстної реклами.

Важливий момент у роботі копірайтера – це прихильність до проекту. Іноді замовники пропонують відсоток від доходу, щоб автор не просто зробив текст для продажу, а максимально постарався у власних інтересах.

Автори, що працюють по декілька років, знають, наскільки прибутковий копірайтинг. Секрети складання рекламних PR текстів допомагають досягти кращих результатів.

Їх можна знайти в мережі, але краще практикуватися і порівнювати статистику. Тільки так починаєш розуміти, які саме слова краще впливають на людей і змушують їх виконати цільове дію.

попередня статтяЗаробіток в TSU
наступна статтяЯк заробити в інтернеті в Казахстані?