Важкі клієнти у копірайтерів

Займаючись копірайтингом, кожен автор стикається з різними проблемами.

Деякі проблеми пов’язані із загальним розвитком сфери віртуального заробітку, як наприклад, демпінг, а деякі з’являються при роботі з важкими клієнтами. Стабільно заробляти на написанні статей, такі труднощі з’являться обов’язково.

Важкі клієнти у копірайтерів це не рідкість, завжди знайдуться люди, незадоволені виконаною роботою, охочі «схалявить», не грамотно виражають свої думки і не бажають складати технічне завдання. Що робити з такими клієнтами? Відмовлятися від роботи не варто, адже це може стати причиною негативного відгуку, а вони нікому не потрібні.

Замовлення, які не хочеться виконувати

Найпоширенішою проблемою пов’язаною з важкими клієнтами є загальне замовлення на написання тексту «про все». В одному матеріалі копірайтеру необхідно вмістити величезну кількість інформації від історії розвитку компанії, до переліку товарів з описами та розповіді про життя керуючого персоналу.

Такі замовлення трапляються найчастіше і їх замовники стверджують, що їм потрібен текст для головної сторінки. Для початку потрібно спробувати пояснити, що «нагромаджений» текст не буде якісним і в ньому буде занадто багато води, але якщо клієнт буде стояти на своєму, не сперечайтеся, складіть величезний текст, а для зручності можете окремо писати складові частини.

Не менш поширеною проблемою викликаної замовниками можуть бути пропозиції виконати роботу в найкоротші терміни. Коли вам пояснюють, що текст потрібен негайно, не поспішайте погоджуватися, в деяких випадках, щоб вникнути в усі тонкощі розроблюваного матеріалу, потрібен час, а при його відсутності робота буде виконана не якісно.

Крім цього, за терміновість можна вимагати хорошу оплату, не соромтеся взяти подвійну плату із замовника, адже це він поспішати, а працювати при терміновості набагато складніше.

Навмисна переоптімізація текстів – ось ще одна проблема, з якої періодично стикаються копірайтери. Коли надходить замовлення на написання описів товарів в 1000 символів і встановлюється вимога включити як мінімум по 10 ключових слів в кожен текст, це може показатися просто неможливим.

Якщо запити легко вписати в текст, то можете навіть не доводити клієнту, що за це можуть накласти фільтри. Якщо ж ключові слова складно згрупувати в невеликому тексті, то можете спробувати пояснити, що це не правильно, як мінімум, це буде хороша причина, щоб відмовитися від роботи.

Ніколи не можна братися за роботу, якщо ви не впевнені, що впораєтеся з нею. Не бійтеся обговорювати замовлення з клієнтами, висловлюйте свою думку, але найголовніше не сперечайтеся. Важкі клієнти були, є і будуть, потрібно лише навчитися, з ними працювати.