4 міфу про блоггинге

Блогінг став не просто захопленням тисяч людей, щодня в інтернеті з’являється величезна кількість особистих щоденників, і більшість користувачів вже чули про те, наскільки легко створюються такі проекти.

На жаль, маса інформації, яка складається не достатньо досвідченими веб-майстрами і блогерами, стає причиною безлічі помилок. У цій статті буде представлено 4 міфу про блоггинге, які найчастіше сприймаються новачками, як достовірна інформація.

Омани про блоггинге

  • На блозі можна легко заробляти великі гроші. Найпоширеніша помилка. Багато новачків вважають, що достатньо скористатися CMS, написати багато статей і встановити рекламу на сайті. Насправді, щоб отримувати солідні гроші виключно від рекламних блоків, потрібно досягти величезної відвідуваності, а зробити це зовсім не просто. По-перше, потрібно займатися оптимізацією, по-друге, потрібно використовувати кілька джерел прибутку, по-третє, потрібно грамотно монетизувати свої майданчики.
  • Багато заробляти на блозі неможливо. Зворотний міф, який також є досить популярним. Знову ж потрібно повернутися до попереднього пункту, і ви зрозумієте, що для високого заробітку з блогу, потрібно виконати серйозну роботу. Скільки отримують популярні блогери? Для прикладу, можна порахувати прибуток власників блогів про заробіток, які збирають рефералів. Припустимо, що кожен день їм вдається залучити як мінімум 40 авторів на біржі копірайтингу. Активними з цих 40 залишаються близько 5, а кожен день вони приносять по 5 рублів. Через місяць кожен день, виходить заробляти 150 рублів, через 2 місяці – 300 рублів в день і т. д. Звичайно, грубий приклад, але загальна суть повинна бути вам зрозуміла.
  • Блог – це пасивний джерело прибутку. Створили блог, наповнили його інформацією, повісили рекламу і на цьому ваша активність закінчується? Проробивши величезну роботу над своїм проектом, вам буде потрібно продовжувати працювати, наповнюючи ресурс великою кількістю інформації, купуючи посилання, збільшуючи відвідуваність і так далі. Якщо просто забути про блог, то з часом ваш прибуток буде ставати все менше.
  • Головне – це висока відвідуваність. Ви теж вважали, що найголовніше – це добитися високої відвідуваності? Звичайно, велика кількість переходів на сайт є позитивним фактором, але рівень прибутку буде мінімальним, якщо більшість людей не будуть учасниками цільової аудиторії. При виборі методу монетизації сайту, ви обов’язково повинні були врахувати інтереси цільової аудиторії. Погодьтеся, навряд чи вийде добитися великої кількості переходів по рекламі нижньої білизни встановленої на автомобільному сайті.
  • Після прочитання цієї статті, ви збільшили свої пізнання в області блогінгу і тепер ви можете відмовитися від сумнівної інформації і не вірити в поширені міфи.