Працювати за замовленнями або продавати готові статті?

Кожен копірайтер, використовує біржі контенту, постає перед вибором, працювати за замовленнями або продавати готові статті. Буває складно визначитися, адже кожен з цих варіантів має певними плюсами і мінусами.

Краще всього, звичайно, працювати універсально, тобто виконувати замовлення і додавати на продаж статті, у цьому випадку розвиток діяльності відбувається швидше, адже є різні покупці контенту, ті які створюють замовлення і ті, хто воліє купувати готові матеріали.

Як краще працювати копірайтеру?

Якщо розглядати цю тему з боку доходів, то виконання замовлень – це більш прибутковий варіант. Написати статтю на замовлення набагато складніше, ніж вибрати будь-яку тему, самостійно визначити ключові слова і виражати думки у вільній формі.

Саме тому замовники встановлюють більш високу вартість 1000 символів. Але не варто думати, що виконуючи замовлення, ви будете працювати продуктивніше, адже на їх виконання йде більше часу.

Плюс до цього, на виконання замовлень заробляти складніше, так як конкуренція на біржах статей дуже висока. Кожен замовник отримує право вибору копірайтера, а автори змушені подавати заявки і чекати, поки їх кандидатуру візьмуть. Тут є один великий мінус.

Щоб отримати багато замовлень, автори відправляють відразу багато заявок, а що якщо безліч з них буде схвалено? В такому випадку буде складно впоратися з виконанням і доведеться відмовитися від частини з них, що відлякає покупців надалі.

Кожному копірайтеру також потрібно замислюватися і про безпеку своєї роботи, адже в цій сфері є безліч недобросовісних замовників.

Як обманюють копірайтерів, ми вже розповідали, найчастіше це вимога виконати пробний замовлення, після чого пояснення різних причин, за якими автор не підходить для виконання роботи. При продажу готових статей, подібних проблем не буде, адже покупець відразу ж переводить гроші за куплений матеріал.

Що ми порадимо копірайтерам? Використовуйте обидва варіанти заробітку на біржах. Подали заявки на виконання, поки чекаєте їх схвалення, пишіть матеріали для виставлення на продаж.

Також, не беріться за всі замовлення, вибирайте тільки підходящі вам, адже швидкість їх виконання теж позначається на продуктивності. Додамо, що використовуючи продаж готових статей і виконання замовлень, ви будете охоплювати більшу аудиторію потенційних клієнтів, а це величезний плюс.