Правила успішного копірайтингу

Ніша заробітку на копірайтингу розвивається з величезною швидкістю, а аналітики постійно представляють статистичні дані, що щорічно кількість фрілансерів збільшується на 30%.

Стати копірайтером не складно, гроші не потрібні, та й особливих навичок не потрібно, але от домогтися серйозною продуктивністю не так просто.

Що необхідно засвоїти кожному автору, щоб прийти до гідного результату? Правила успішного копірайтингу, які будуть представлені в цій статті, обов’язково допоможуть ефективно розвивати свою діяльність.

Запам’ятайте, копірайтинг – це невеликий бізнес, де теж є різні хитрощі, збільшують шанси на збільшення продуктивності.

Шлях копірайтера до успіху

  • Виділення цільової аудиторії. В даному випадку мова йде не про тих групах людей, які будуть читати ваші матеріали, а про тих, хто їх буде купувати. Ви повинні чітко знати, для кого ви пишете статті, в цьому випадку вам буде простіше оцінювати їх якість і висловлювати думки саме так, як це потрібно замовникам.
  • Ніякого плагіату. Копіювання чужих текстів необхідно повністю виключити зі своєї діяльності, навіть часткове. Розбавляти статті елементами грамотного рерайтингу можна, але робити це потрібно так, щоб ваші покупці ніколи не могли знайти першоджерело.
  • Цепляющие заголовки. Навіщо придумувати цікаві заголовки, якщо вам не важливо, скільки читачів зацікавиться матеріалом? Покупці теж оцінюють ефективність заголовків і якщо, їм на біржі попадається стаття з оригінальною назвою, ймовірність покупки буде набагато вище. Крім цього, спостерігаючи хороші заголовки, вони обов’язково повернуться до вас для повторних покупок.
  • Ретельні перевірки тексту. Жоден з ваших матеріалів не повинен володіти низькою якістю. Щоб домогтися успіху в копірайтингу, потрібно виконувати свою роботу сумлінно і ретельно перевіряти кожен текст на наявність недоліків.
  • Цікаві теми. Перед тим, як починається розробка статті, кожен автор вигадує тему для її написання. Намагайтеся робити так, щоб подаються вами дані, були корисними і цікавими, в іншому випадку, ваш матеріал може «пролежати» на біржі кілька місяців.
  • Правильний обсяг тексту. Дуже важливий момент, який потрібно враховувати. Практика показує, що оптимальний обсяг статей – це від 2000 до 5000 символів. Намагайтеся дотримуватися цих рамок, занадто короткі і дуже об’ємні тексти продаються набагато довше.
  • Правильне SEO. Досвідчені копірайтери обов’язково слідують правилам оптимізації текстів, а новачки дуже часто допускають серйозну помилку, переоптимизируя тексти. Навіть велика кількість ключових слів може знизити якість тексту, тому використовувати SEO потрібно правильно.
  • Стиль викладу. Краще всього складати тексти в загальному діловому стилі. Ніяких «я» не повинно бути у ваших статтях, адже ви напевно не знаєте, хто буде вашим покупцем. Можливо, більшість матеріалів власника сайту написані від «ми» і в такому випадку ваша робота йому не підійде.
  • На закінчення хотілося б нагадати і про ще одне правило успіху копірайтерів – вибирати тільки кращі біржі контенту.

    На даний момент такими є Etxt і Advego, обидві системи мають величезну відвідуваністю, в них ви зможете домогтися максимальної швидкості продажу готових матеріалів, а також отримаєте доступ до великої кількості замовлень.

    попередня статтяРейтинг і статуси на Seosprint
    наступна статтяЯк накрутити CPA партнерки?