Зміст
- Як добитися популярності?
- 2 головні правила з PR статей
Розвиваючи свій бізнес (сайті) в інтернеті, на що потрібно робити головний акцент? На досягнення популярності і популярності бренду.
Якщо назва вашого сайту буде асоціюватися з нішею, в якій ви працюєте, це буде найкращий результат. Результати, яких ви зможете домогтися за рахунок брендингу, можуть бути вельми серйозними.
Хочете, щоб, коли у людей запитували: «Який найкращий сайт ви знаєте …?» вони називали назва вашого ресурсу? Тоді скористайтеся одним із кращих інструментів PR – статей. Порівняно з величезною кількістю альтернативних методів розкручування, цей володіє масою переваг.
Як добитися популярності?
Що таке PR статті? Це тексти, які поширюються в інтернеті і формують у користувачів хороша думка про певний бренд (товар). У більшості випадків, вони подаються у формі рекомендації від фахівців, що дозволяє викликати довіру і отримувати максимальну ефективність.
Розкрутка через PR статті, є одним з кращих варіантів для брендингу. За рахунок певного стилю викладу інформації, ви зможете домогтися розташування читачів, які довіряють фахівцям.
У більшості випадків при купівлі або використанні послуг, клієнти спираються на рекомендації, у тому числі і від незнайомих фахівців, які ведуть власні блоги.
Витрати на просування PR статтями не маленькі, адже доведеться знайти хорошого копірайтера для їх складання, а також оплачувати розміщення текстів. Позитивним моментом тут є те, що вам не потрібно встановлювати посилання в статті, а це може знизити вартість розміщення тексту.
При складанні PR статей, потрібно розміщувати інформацію так, щоб вона не виглядала як пряма реклама. Тексти обов’язково повинні бути корисними для читачів, а також їх потрібно оптимізувати.
Навіщо застосовувати SEO? Сторінка повинна отримувати якомога більше відвідувачів, це позначається на ефективності використання цього методу. А за рахунок грамотного SEO можна розраховувати на великий рівень якісного трафіку.
Є і ще один величезний плюс використання статейного брендингу, який полягає в довгостроковості. Після розміщення матеріалу, він назавжди залишиться на сайті, тому буде працювати на вас пасивно. Згодом користь може бути менше, але вона обов’язково буде.
2 головні правила з PR статей
Якщо ви довго думали над тим, яким варіантом скористатися для рекламування, то обов’язково зверніть увагу на можливість розкрутки PR статтями. А якщо вирішите використовувати даний метод, радимо шукати копірайтерів на Advego, це найкраща біржа копірайтингу, де працює безліч професіоналів.