У процесі розвитку інтернет-магазинів, їх власникам доводиться постійно оновлювати асортимент товарів.
Якісь з них просто втрачають актуальність, деякі більше не поставляються, а бувають і такі випадки, коли з-за низького попиту доводиться відмовлятися від продажу певних товарів.
Пошукова оптимізація – це найважливіший елемент кожного сайту і власники інтернет-магазинів прекрасно це розуміють. Сторінки старих товарів в інтернет-магазинах, що з ними робити, щоб пошукові системи не визнали просте видалення сторінки і це не позначилося на оптимізації?
Що робити зі сторінками старих товарів?
Поради щодо використання таких сторінок, дав співробітник Google Метт Каттс. У своєму коментарі на одне із запитань користувачів, він заявив, що в першу чергу необхідно звернути увагу на саму площадку, а вже потім приймати правильне рішення.
Щоб повноцінно відповісти на запитання, він розділив свою відповідь на кілька складових:
Кожен власник віртуального магазину повинен стежити за дрібницями і не залишати без уваги сторінки, на яких представлений «застарілий» і вийшов з продажу товар, якщо не хоче щоб з’явилися проблеми з оптимізацією або поведінковими факторами.