Сторінки старих товарів в інтернет-магазинах

У процесі розвитку інтернет-магазинів, їх власникам доводиться постійно оновлювати асортимент товарів.

Якісь з них просто втрачають актуальність, деякі більше не поставляються, а бувають і такі випадки, коли з-за низького попиту доводиться відмовлятися від продажу певних товарів.

Пошукова оптимізація – це найважливіший елемент кожного сайту і власники інтернет-магазинів прекрасно це розуміють. Сторінки старих товарів в інтернет-магазинах, що з ними робити, щоб пошукові системи не визнали просте видалення сторінки і це не позначилося на оптимізації?

Що робити зі сторінками старих товарів?

Поради щодо використання таких сторінок, дав співробітник Google Метт Каттс. У своєму коментарі на одне із запитань користувачів, він заявив, що в першу чергу необхідно звернути увагу на саму площадку, а вже потім приймати правильне рішення.

Щоб повноцінно відповісти на запитання, він розділив свою відповідь на кілька складових:

  • Невеликий інтернет-магазин. Якщо у вашому віртуальному магазині не так багато товарів, то сторінку зі старим товаром краще не закривати від індексації і не видаляти її. Ідеальний варіант – запропонувати покупцеві аналогічні товари або навіть зробити редирект на який-небудь інший товар. Це буде найкращим способом знизити ризики негативно впливу на SEO.
  • Середній інтернет-магазин. У вашому віртуальному магазині від 100 до 1000 сторінок? Тоді його можна віднести до середнього розміру сайту. У разі появи сторінок з актуальними товарами, краще просто закрити їх від індексації та встановити помилки 404. При цьому дуже важливо встановити на сторінку з помилкою, посилання на головну сторінку і аналогічні товари. Якщо ви тимчасово не ставите цей товар, то сторінку закривати не потрібно, краще залишити її у первісному вигляді і встановити напис «Немає в наявності».
  • Великий інтернет-магазин. Що стосується великих проектів, то для них розроблений спеціальний тег (у 2007 році), який допоможе вказати пошуковим системам, що з певної дати сторінку не потрібно буде додавати у видачу:
  • Кожен власник віртуального магазину повинен стежити за дрібницями і не залишати без уваги сторінки, на яких представлений «застарілий» і вийшов з продажу товар, якщо не хоче щоб з’явилися проблеми з оптимізацією або поведінковими факторами.