Ударні слова і ритм тексту

Зміст

  • Як писати статті, які дочитують до кінця?
    • Що таке ударні слова?

Досвідчені професіонали в області копірайтингу використовують безліч різних прийомів, щоб не просто писати статті, а створювати шедеври.

Новачки часто думають, що копірайтинг їм ідеально підходить, так як це легко, але якщо покупці не оцінять роботи автора, розвитку кар’єри йому точно не досягти.

Ударні слова і ритм тексту – два найпотужніших інструменту, допомагають копірайтеру створювати статті, які дочитують до кінця. Погодьтеся, якщо б кожен текст вашого сайту дочитували до кінця, ефективність контенту була б вище, а відповідно і конверт трафіку покращився.

Як писати статті, які дочитують до кінця?

Під ритмом тексту розуміють його сприйняття читачами. Простіше кажучи, це інтерес, який розвивається по мірі вивчення статті. Коли представляється нудний і одноманітний текст, у читачів просто не вистачає терпіння, щоб швидше закінчити його вивчення. Але скласти матеріал, здатний затягти до читання не так просто.

Щоб ви зрозуміли, про що йде мова, уявіть собі, що ви читаєте умови якого-небудь договору. У тексті використовується виключно суворий стиль викладу інформації, яка швидко набридає. А тепер уявіть, що ви читаєте художню літературу, де головний персонаж потрапляє в якусь халепу і щось має статися.

Ваші статті будуть дочитувати до кінця, якщо ви будете писати тексти не як якісь інструкції та ділові договору, а як цікавий матеріал у неформальному вигляді. Комбінувати це не так просто, адже іноді доводиться розкривати серйозні теми і щоб домогтися довіри, доводиться викладати інформацію як професіонал.

ПОРАДА: При написанні тексту, обов’язково розділіть його на абзаци (3-4 речення). При цьому використовуйте три типи пропозицій – короткі, середні і довгі. Це цікавий спосіб залучення уваги, якими користуються професіонали.

Що таке ударні слова?

Це спеціальні слова, які є головними у висловлюваннях і пропозиціях. Тобто саме на них акцентується особлива увага читача. Такі слова часто використовуються в рекламі, за рахунок підвищення гучності або тони їх вимови.

У тексті ударні теж використовуються слова, а вони виділяються різними способами:

  • лише раз зустрічається у тексті;
  • встановлюється протиріччя;
  • посилюється сказуемыми;
  • лапки, знак оклику, дужки.

Найголовніше, ніколи не додавати до дієсловам доповнення, так як вони відразу переводять увагу на себе. Наприклад, «Мені подобається заробіток в мережі за його прибутковість». Наголос тут падає на слово «Прибутковість», але краще акцентувати увагу на виразі «Заробіток в мережі», тож останнє слово краще опустити.

Складати якісні статті, які будуть прочитуватися на одному диханні і не залишать шансу користувачам відволіктися на щось ще, здатний далеко не кожен.

Якщо ви вирішили присвятити себе написанню статей, щільно займаєтеся рекламою або навіть просто ведете блог, обов’язково вчіться професійним навичкам автора, це допоможе вам досягати цілей.