Як підвищити активність рефералів на Wmmail?

В системі Wmmail вигідна партнерська програма, тому саме цей поштовик намагаються використовувати рефоводы.


Крім цього, на даному сайті баланс ведеться в доларах, а середні винагороди за роботу підвищені, що забезпечує хороший профіт які відраховуються за рахунок відсотків.

Деякі рефоводы женуться за кількістю запрошених учасників, але це не кращий варіант. Набагато важливіше, щоб залучені користувачі були активними.

Як підвищити активність рефералів на Wmmail? Для цього є кілька способів, а якщо ви ще не почали розвивати свою реф. мережа, то цим варто зайнятися негайно.

Як змусити працювати рефералів на Wmmail?

Я не з чуток знаю про роботу з партнерською програмою самого популярного кликового спонсора. Зараз за кількістю рефералів я займаю перше місце:

Використовуючи всі доступні способи набору рефералів, вдалося підкорити ТОП. Зібравши серйозну команду, можна нічого не робити, а просто збирати пасивний дохід. Однак його краще постійно збільшувати, зробити це можна не тільки запрошуючи нових учасників.

Якщо навчитися працювати зі своєю командою і щедро винагороджувати тих, хто приносить тобі солідні гроші, можна в кілька разів підняти прибутковість з партнерської програми.

Ось які способи допомагають оживити рефералів:

  • Привітальний лист. Знайомство з системою у новачків починається з привітального листа. Вони ще не знають, що робити, як працювати і чим краще займатися. Як раз, до речі, їм буде ваша допомога, а запропонувати її можна через привітальний лист.

    Через розділ внутрішньої пошти можна перейти до шаблонів і створити свій лист для новачків в системі:

    Відкривайте його і додайте будь-який текст. Обов’язково пропонуйте свою допомогу і направляйте увагу новачків на розділ із завданнями. Враховуйте, що користувач ще не розібрався в складних термінах і функціях, тому краще їх не використовувати.

  • Проведення конкурсів. Цим способом я активно користуюся, як показала практика, він змушує багатьох виконавців зібратися і побороти лінь. На вибір доступно 2 види конкурсів, перший враховує кількість виконаних завдань, другий, обсяг зароблених коштів. Обидва варіанти цікаві, тому можете періодично їх міняти:

    Конкурси стають ефективними, коли за призові місця виплачується добра сума. Потрібно розуміти, що робиться це для підвищення прибутковості, а не її зниження. Тому розрахуйте середній дохід з рефералів за тиждень або 20 днів і від неї беріть не більше 20% на роздачу призів. Намагайтеся проводити конкурси постійно.

  • Роздача бонусів. Деякі реферали самі вибирали мене як реферера, так як знали, що в конкурсах у мене нормальні винагороди, і я роздаю безліч бонусів. Заохочення за активність варто видавати як можна частіше, нехай навіть і невеликими сумами. В розділі «Бонуси рефералам», ви знайдете список доступних варіантів:

    Погодьтеся, і вам було б приємно отримувати заохочення за те, що ви працюєте. Можна роздавати бонуси всього по центу, це не буде занадто накладно, але в той же час ваші реферали будуть постійно отримувати повідомлення про зарахування коштів. Ефективне навчання.
  • Всім рефоводам хочеться, щоб його реферали запрошували нових учасників, створювали завдання, активно працювали і так далі. Що ви робите для цього? Особисто я намагаюся навчити запрошених користувачів, направляючи їх на свої статті про виконання завдань, з різними секретами, фішками та способами заробітку:

    Більшість користувачів, які реєструються на Wmmail – це новачки. Вони не знають навіть як виконувати завдання, що вже говорити про сайтостроение, партнерські програми або копірайтинг. Але всьому можна навчити, вони будуть заробляти більше і висловлять вам подяку.

  • Немає сайту для запрошення нових учасників, а альтернативними методами користуватися не хочеться? Біржа рефералів на Wmmail постійно поповнюється новими пропозиціями. Купуй активних працівників, це гідні вклади.

    Розвинена реф. система на Wmmail реально приносить непогані відрахування, але це не зовсім пасивний заробіток.

    Доводиться працювати з запрошеною аудиторією, щоб було якомога менше непотрібних рефералів і якомога більше активних виконавців, рекламодавців або рефоводов.