Заробіток на рерайтинге

На продажі статей для сайтів можна заробляти непогані гроші, в цьому вже переконалися багато копірайтери, які активно користуються біржами контенту. Практично всі, хто задумується про використання даного виду заробітку, відмовляються від нього, а головна відмовка «Я не знаю про що писати».

Напевно ви вже чули про рерайтинге – спосіб переказу текстів своїми словами. На кожній біржі при додаванні статей потрібно вказати тип тексту і серед варіантів обов’язково присутній Рерайтінг, про що це говорить? Про те, що рерайтінг не заборонений, а це означає, що статті можна не вигадувати, а просто переказувати своїми словами.

Як легко робити рерайтинг?

Заробіток на рерайтинге теж може бути успішним, в даному випадку ви будете брати не якістю матеріалів, а їх кількістю. На переказ статті йде набагато менше часу, ніж на придумування нового. Щоб ви переконалися в цьому, давайте розглянемо конкретний приклад.

Для прикладу давайте візьмемо частину тексту з нашої статті Творчий заробіток в інтернеті та перевіримо його на унікальність:

уникальность ноль

Природно він не унікальний, так як ми скопіювали його. Тепер копіюємо цей уривок тексту в Word і розкладемо кожне речення на окремі абзаци:

Під кожним реченням ми зробимо рерайт. Окремо для кожного речення робити рерайт набагато простіше:

Тепер залишається видалити текст, який був вихідним і провести перевірку унікальності:

уникальный текст

Вийшов 100% унікальний текст в 700 символів. На рерайт цього тексту ми витратили не більше 5 хвилин, таким чином, для написання статті в 2500 символів, потрібно близько 15 хвилин. Навіть якщо продати її за 50 рублів (20 рублів за 1000 символів), це буде відмінним результатом.

За годину можна зробити рерайтінг статей 4, тобто заробити 200 рублів. Тепер підіб’ємо підсумок, за 4 години активної роботи, ви отримаєте 800 рублів, погодьтеся, прибуток більш ніж приваблива.

Звичайно, ці підрахунки кілька грубі, адже ви можете робити рерайт трохи довше, але з іншого боку, ви можете продавати його дорожче. Як показує практика, покупці статей на біржах не завжди звертають увагу на те, що вони купують (рерайтинг або копірайтинг), саме головне, щоб текст був якісним, унікальним і не містив помилок.

Якщо доповнити рерайт ключовими словами, а також вставити картинки, маркіровані та нумеровані списки і придумати оригінальну назву, статтю можна швидко продати.

Величезна кількість авторів статей на біржах, видають рерайтінг не тільки за копірайтинг, але і за SEO копірайтинг, а коштує такий тип статей як мінімум в 2 рази дорожче. Використовуйте заробіток на рерайтинге, при грамотному підході, можна непогано заробляти. Продавати статті ви можете на біржі статей Advego.