Бэкграундер, що це і як його написати?

Зміст

  • Бэкграундер компанії і рекламного агентства
    • Рекомендації щодо написання бэкграундера
    • Як писати бэкграундер?

Нерідко наші читачі дізнаються про нові формати статей, тим самим розширюючи свій кругозір. Деяким це знадобиться у професійній діяльності (журналістам, блогерам, копірайтерів).


Написання текстів здається простою справою, але лише деякі можуть назвати себе справжніми фахівцями цієї справи.

Бэкграундер, що це і як його написати? Один з маловідомих форматів новинних матеріалів.

В основному його плутають зі звичайними прес-релізами. Бэкграундер дійсно складається як рекламний текст для просування в ЗМІ, але у нього є деякі відмінності від звичайних релізів.

Бэкграундер компанії і рекламного агентства

Перша відмінність – це бэкграундер зазвичай є частиною маркетинг кита. Друге – це подання новин компанії.

На відміну від релізів, не вибираються якісь грандіозні новини. Тексти складаються з однією метою – нагадати цільової аудиторії про діяльність фірми та підвищити інтерес.

Як показує практика, багато новинні портали воліють розміщати «спокійні» тексти, а не придумані сенсації. Іноді бэкграундер використовується в якості пояснення до прес-релізу (наприклад, містить відповіді на різні питання).

Селебріті маркетинг або знаменитості в рекламі – відмінний спосіб пропіаритися без складання бэкграундера.

Склавши бэкграундер один раз, він потім постійно знадобиться. Якщо пояснювати простою мовою, то такий матеріал стає заготівлею. Текст рерайтится багато разів і додається куди завгодно, починаючи з брошур і закінчуючи лендингами.

Рекомендації щодо написання бэкграундера

Якщо ви вперше беретеся за створення такого матеріал, краще пошукати в інтернеті бэкграундер зразок. Прикладів хоч відбавляй, можна навіть переписати чужий матеріал під свою компанію і використовувати.

При створенні необхідно враховувати ряд правил:

  • за текстом розкривається єдина тема;
  • тексти присвячуються компанії, послуг, товарів, подій і людей, безпосередньо пов’язаних з фірмою;
  • складається стаття в діловому стилі від третьої особи;
  • для повідомлення новини достатньо написати по 2-3 пропозиції, 2-4 абзацу;
  • як і в інших видах статей, бажано додати заголовки і підзаголовки;
  • в основі тексту закладаються реальні факти;
  • не перевищуйте максимальний обсяг в 4-5 друкованих сторінок;
  • обов’язково використовуйте графіки, схеми і таблиці, якщо вони поліпшать матеріал;
  • текст пишеться для широких мас, тому краще уникати професійних термінів;
  • не включайте в бэкграундер особистих думок і цитат;
  • до розкриття теми, допускається вступ (невелике).

Для кожного типу тексту є свої правила складання. Бэкграундер не є винятком, навіть не всі професіонали знають, як правильно його створити. Немає сенсу доповнювати поради тим, що в тексті не повинно бути помилок, він повинен бути осмисленим і так далі.

Як писати бэкграундер?

З нуля, взяти і написати цей формат тексту не так просто. Бажано знайти готові приклади бэкграундера в мережі. Зара, Apple і багато інші компанії займаються їх складанням.

Природно, матеріали для таких великих фірм створюються справжніми професіоналами. Вони використовують наступну структуру:

  • Рік заснування компанії.
  • Основні етапи розвитку.
  • Історій і легенд.
  • Стан компанії на даний момент.
  • Інформація про послуги і товари.
  • Спонсори, нагороди, досягнення.
  • Плани на майбутнє та перспективи.
  • Чому компанія досягла успіху.
  • Простий план дій для написання складного матеріалу. Бэкграундер це текст, написати його зможе кожен автор, якщо врахує всі правила і буде відштовхуватися від поданої структури.

    Вірусний маркетинг – потужний інструмент рекламщика, про який теж повинен знати кожен маркетолог.

    Розкрутка бренду та просування компанії в інтернеті має масу тонкощів. Бэкграундер є однією з них, а якщо ви підприємець чи надаєте послуги підприємцям, потрібно навчитися складати такі документи.