Труднощі заробітку на копірайтингу

Сотні тисяч інтернет – користувачів займаються написанням статей з метою заробітку в інтернеті. На перший погляд така робота є простий і перспективною, але, як і будь-яка інша, має негативними моментами.


Труднощі заробітку на копірайтингу виникнуть абсолютно точно, на жаль, без цього ніяк.

Про які саме труднощі йдеться?

У вас буде набагато менше бар’єрів, якщо ви будете користуватися якісними біржами копірайтингу.

Найбільш популярні Advego, Etxt і TextSale.

Там найбільше потенційних покупців, тому ви 100% зможете реалізувати свої тексти. Крім цього, на сайтах є додаткові функції.

На Advego доступні дрібні завдання для підробітку, на Etxt можна паралельно продавати фотографії, а на TextSale створити портфоліо або прорекламувати профіль (статті).

1. Ціни.
При здійсненні перших кроків найскладніше визначитися з ціною, адже продавати свої роботи зовсім за «копійки» нікому не хочеться. Багато досвідчені копірайтери одноголосно радять демпінгувати (знижувати ціни, щоб отримати рейтинг) і це дійсно вихід з ситуації.

Кількість копірайтерів постійно збільшується, і демпінг серйозно заважає професіоналам, перебиваючи замовників. Ось вам і перша трудність, ви зіткнетеся з демпінгом і новачки будуть забирати у вас масу потенційних клієнтів.

2. Копірайтинг – робота для новачків.
На жаль, копірайтинг вже давно перестали сприймати як роботу для талановитих людей і сотні тисяч безграмотних авторів поповнюють ряди копірайтерів. Нічому дивуватися, що робота копірайтерів на сьогоднішній день не супроводжується повагою. Саме тому ніхто не пишається своїм статусом, а лише поділяє можливий заробіток з початківцями «письменниками».

3. Обман.
Після написання безлічі статей для певного проекту, необхідно грамотно проводити операцію передачі проекту. Як її зробити, якщо замовник відмовляється платити першим? Багато хто просто ризикують і передають роботу, деякі відправляють 10-20% від текстів, в той час як інші здійснюють операцію через посередника. Обман копірайтерів відбувається дуже часто, тому потрібно бути гранично обережним.

О каких именно трудностях идет речь?

4. Рерайтінг.
Прийнято вважати, що рерайтинг-це зручний засіб для створення текстів, але якщо ви поважаючий себе копірайтер, не піддавайтеся на вмовляння провести рерайт. Якщо ви будете часто проводити рерайт, рівень вашого професіоналізму просто напросто впаде і з солідного копірайтера, ви перетворитеся на звичайного рерайтера, чиї праці не володіють такою високою ціною.

5. Пошук замовників.
Звичайно, є біржі контенту, на яких можна продавати нескінченно кількість матеріалів, але якщо ви зможете знайти постійного покупця, вважайте, що ви усунули одну з головних проблем роботи фрілансера – нестабільність. Знайти клієнтів не так просто, тому ми і включили цей момент в список труднощів.

6. Творчий криза.
Справжній копірайтер – це творча людина, в голові якого, «літає» величезна маса різних думок та ідей. На жаль, всі думки можуть перекритися» з різних причин і настає творча криза. Подолати його можна, але на це потрібен час, а як кажуть «Час – гроші».

7. Складні замовлення.
Навіть самі досвідчені автори статей систематично стикаються з труднощами пов’язаними зі складною тематикою матеріалів. Звичайно, є інтернет, завдяки якому можна швидко отримати необхідну інформацію і розібратися в складних процесах, але далеко не в усьому можна розібратися за 5-10 хвилин або навіть 5-10 годин.

В роботі копірайтерів є безліч складностей, і ми тільки що представили їх у цій статті. Якщо ви не знайшли в цій інформації нічого страшного, можете сміливо приступати до заробітку на написанні статей.